Seguidors

divendres, 27 de febrer del 2009

SENTIMENTS






Dia 27 de Febrer 09
Hora 14:10
Sol radiant de primavera.

Estic fent la meva primera fada, potser quedarà bé, però la cara no sé com fer-la.
Assentada al balcó y amb les mans plenes de botons estic allunyada d’aquesta realitat.
El telèfon em fa retornar a la terra i la sorpresa és tan bonica que podria dir que he estat tocat per una fada.

Sento la veu dels nens i m’ha dono de com m’estimes.

Aquest fil conductor m‘ha portat a l’escola: “ Escolta: sents com criden?, rialles i veus”. M’ho imagino!

Un instant de felicitat que tinc que guardar en la memòria.


Gràcies Glòria.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Pepi... estic plorant... Gràcies, sabia que t'alegraria sentir les veus, les rialles, els petits crits dels nens... però no imaginava pas que era el que necessitaves en aquell moment: Una mica de la nostra realitat!
Saps que penso en tu i que t'estimo, tot i que de vegades hem de continuar amb les feines i sembla que deixem de banda les bones amistat, res més lluny de la realitat!

pepi ha dit...

Hola Gloria:
Acabo d'arribar de Bolvir. No ploris noia que per plorar ja saps que jo soc la primera.

Bonic regal el de deivendres!