Seguidors

diumenge, 10 de maig del 2009

Solo pienso en ti

Fa com 30 anys que vaig escoltar per primera vegada una cançó que em va quedar gravada a la memòria. Llavors no vaig pensar que trenta anys més tard l’estaria encara buscant. Poques lletres he guardat, la música la vaig oblidar i ni tan sols recordava qui la cantava. Però alguna cosa em va impactar quan vint anys més tard, i sense cap motiu aparent va venir al meu pensament el petit record que tenia d’aquelles lletres. A casa ja disposàvem de la màgia de Internet i va ser quan vaig decidir buscar-la. Recordo que vaig escoltar moltes cançons de Joan Manel Serrat pensant que ell era l’autor. Avui, davant la meva nova recerca, em pregunto perquè m’ha tornat al pensament. Però, avui a diferència de fa 10 anys, avui he encertat l’autor: VÍCTOR MANUEL i el títol SOLO PIENSO EN TI. Encara no m’ho puc creure. Estic molt contenta. La cançó de temática amorosa està inspirada en una historia real d’amor entre disminuïts psíquics. Els protagonistes es deien Carmen i Antonio, que llavors estaven internats en un centre de disminuïts psíquics en Cabra (Cordoba, España). La cançó es va escriure al 1978. Avui he escoltat la cançó sencera no sé quantes vegades i cada vegada m’agrada més la seva lletra. Ara intentaré lligar el perquè de tot això.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Hace ya más de dos años que puse esta letra en mi blog; siempre he sabido quien era el autor y el tema que trataba porque era uno de los cantantes que más escuchaba en aquella época.


http://gloriette-glorieta.blogspot.com/2007/03/slo-pienso-en-ti.html

Jesús M. Tibau ha dit...

una cançó mítica i preciosa

teresa ha dit...

Saps jo ting guardat el "disco de vinilio", costa desfer.se de algunes coses;sobre tot quant tenen que veure amb vivencies importans de la nostra vida

pepi ha dit...

Hola Gloria: pues, chica yo no me acordaba de nada y Víctor Manuel nunca fué de mis preferidos.

Hola Jesús: a tu també t'agrada? és molt bonica, veritat?

Hola Teresa: Tens raó, guardem molts records. Jo fins i tot tinc emmaarcat un disco vinilio de los chavalitos TV.

Montse ha dit...

esperarem que ens expliquis "el per què" de tot això...

és una cançó preciosa! feia molt temps que no l'escoltava.

Imma Fita Payes - Cocinitas ha dit...

si q es maca si ... `petonicos

pepi ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
pepi ha dit...

Montse: em fa molta il.lusió que vinguis aqui. Gràcies Arare

Hebe: bonica, com estás? Quina alegria!